Kvällen..

Jo de blev full fart idag! Jobbade på som bara den hela dagen..skönt att det vara är arbetsdag kvar den här veckan! Jippie! Och nästa vecka är bara 4 dagar..måndag, tisdag och onsdag - ledig - fredag! Great med helg!!

Efter jobbet skuttade vi ner mot omklädningsrummen på jobbet för att byta om och fixa till oss lite inför kvällen. Jag hade med mig helt andra kläder och skor, detta är jag glad för nu! När vi var klara åkte vi till Centralen där vi tog ett glas vin innan vi skulle möta jättekön utanför Café Opera och Karriärkvällen som arrangerades av Unga aktiesparare..

Kvällen fortled, vi åt lite god buffe..haha..till vi såg att det var minibläckfiskar i pastan (?) Vi fick oss ett gott skratt åt den upptäckten. Vi pratade med dom olika sponsorerna, trevligt folk som hade massa intressanta saker att säga...kanske lite mer åt mig som är lite mer intresserad av ekonomibranchen. Men förhoppningsvis hade Jenny det trevligt också.

Nu är jag helt död! Ska kolla på "Smith" på kanal5 och sen ska jag krasha i sängen - pombang!!!

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kolla garna in min blogg fran Hollywood!

2007-05-10 @ 23:09:25
URL: http://sofieilosangeles.blogspot.com
Postat av: PerkinsTRACI30

Not every student is perfect. Furthermore, I argue that a masters <a href="http://www.qualityessay.com/do-my-essay.html">do my essay</a> service should help all the students with an essay research paper composing.

2012-02-22 @ 13:05:53
URL: http://www.qualityessay.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0