Knasfakta

Snodd av Lolita
Din ålder: 19
Födelsedag: 20 auguste
Syskon: Karro 18, Adam, 2,5 och Albin 3 månader
Hårfärg: Ljusbrunt, tyvärr genomslag av rödaktigt
Ögonfärg: Bruna
Vad shoppar du helst: Klänningar, böcker, väskor, skor..
Hur många skor har du? hum..kanske en 10-15par
Hur många par byxor har du? 5..3 som jag använder
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Ja, saker som jag fått i gåva
Färg: Rosa! Svart! Vitt!
Sport: Simning!
Ord: Holymoly
Snusat? Nej, blääää 
Hoppat bungyjump? Nej och jag skulle nog tyvärr banga, har blivit erbjuden!
Brutit mot lagen? Ja
Fått dig själv att kräkas? Nej, aldrig, fy
Vad använder du för schampo? Barnängen
Vad är du mest rädd för? Mörka vatten..
Vad lyssnar du på just nu? En tant som tjatar i mitt öra..
Pizza eller choklad? Choklad
Guld eller silver? Guld eller nää..vitt guld
Roligast idag: Jag ska äntligen till frisören
Vad vill du helst av allt göra just nu? Sluta jobba och hämta ut mina nya Gossip girl böcker! (om dom kommer någongång!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0