Jobbet

Och så var man tillbaka på jobbet..ganska okej känns det, även fast det är så fint väder utanför fönstren. Det har tydligen varit kaos på jobbet..massa folk som har varit borta. Men vi hoppas att det inte blir oändliga köer under dagen utan att det är relativt lungt :)

Efter jobbet så ska jag eventuellt till landet - övningsköra ända vägen dit (ca 10mil är det väl från sthlm) Vi får se hur det går..jag måste totaly gå upp jättetidigt imorgonbitti om jag åker till landet, vi måste nämligen ta tåget upp för Birgitta får ingen bil då :p Men vadå, jag måste ju övningsköra..man får nämligen inte körkortet via Cornflakespaketet som pappa antydde när vi var små :p

Nä..back to work! Enjoy din day ;)

Kommentarer
Postat av: niklas

haha, jag är glad jag inte åker i den bilen :P

2007-05-23 @ 13:15:03
URL: http://eustrom.blogspot.com
Postat av: Jojo

Haha...du är riktigt lustig du! Jag skulle inte velat åkt med dig efter att du kört en si sådär 14 gånger, och alla vet ju att tjejer utvecklas fortare (i alla situationer)! Puss på dig du ;)

2007-05-23 @ 20:28:28
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0