Jag lever!

Det är sant..jag har inte försvunnit..bara lite kanske! Är på landet, och det är så himla skönt!! Jag har ifs bara varit ute en snabbis idag (har varit inlåst i köket och pluggat matte :( ) Allt är grönt och nu på eftermiddagen kom solen fram på riktigt också..!!!

Jag har nu läst ut min fjärde "Gossip Girl" bok..suuuperbra den me! Nu ikväll ska jag börja på den femte *hihi* Älskar dom böckerna, och går snabbt att läsa trots att dom är på utrikiska. Åkte ner till landet igår, blev hämtad av pappa och biggan i Eskilstuna, sen köptes det olika plantor, jord och annat trädgårdsaktigt man behöver till blooommorna. Vi planterade om rabarber och fixade med jordgubbslandet innan vi åkte på middags hos bekanta..mums med mat! Kom hem sent och bums i säng..

Vaknade tidigt och läste lite innan jag gick upp och åt...sen har jag pluggat matte, bakat en uuunderbar morotskaka när faster med make kom på besök - trevligt trevligt!!

Nu är det middag...puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0