Home sweet home

Nu är jag hemma igen!

Jag kan medge att det inte är något vidare, jag skulle hellre varit kvar på Vässarö..stannat där och bara haft det mysigt, snackat med folk, fixat och trixat och så :) Men men..hem måste man, och tjäna pengar! Det är ju inte så lång tid kvar på mattekursen heller..jag hoppas att jag kommer klara den, iaf efter lite kompleteringar!

Men jag vet inte..jag börjar bli lite fundersam över vad det är jag vill! Jag måste iaf planera in en resa till Kalmar och kolla in stan över dagen, hanna trivdes ju i stan..så vem vet, jag kanske också gör det! Och annars börjar jag fundera på om jag vill läsa något mer praktiskt..men jag vet inte :S

Helgen var iaf underbar..och jag planerar in nästa resa nu, vi hade tänkt åka om två veckor men nu så snackade en annan kompis om en utflykt den helgen. Men vi får se vad det blir av det hela :)

Nä nu är det Desperate Housewifes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0