Hemma i lugnet..

Nu är jag hemma i lägenheten igen efter en intensiv helg, det känns som jag varit överallt! :)

Landet från fredag direkt efter jobbet, var på marknaden och shoppade en massa smycken och presenter till alla mammor, det kommer ett separat inlägg när kameran har fått ladda batterier! I förmiddags blev det altanen i solen för hela slanten..verkligen sommarväder idag! Jätteskönt!!

Sen åkte vi till tåget och styrde färden mot Södertälje och mammisen :) Vi åkte till centrum först och micke skulle köpa en present till mamma från Adam och Albin (mina halvbröder)..OMG! Vi stod och väntade i kön på guldfynd..när vi kom var det nummer 50 och vi hade nr. 59! Hallå...så lång tid ska det väl ändå inte ta tycker man!!! Men sen åkte vi hem och fikade, tårta och muffins blev det! Trevligt att komma hem till mammisen och kramas med henne. Lilla söta Adam var dock jättesjuk, den lille stackaren :(

Och så nu är jag hemma igen, skönt som bara den med lugn och ro, bara vara ensam! :) Ska kolla igenom lite olika bloggar som jag följer..försöka fota gårdagens inköp..och titta på Oceans Eleven! Nu sitter jag och dricker blodapelsinjuice och mumsar på risifrutti!

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0