Helgen..

Tack för en trevlig helg alla som var inblandade :)

Nu är jag hemma i det trygga boet igen..efter mina små äventyr. Igår var jag ju hos annica och det var trevligt, vi satt och spelade "Tjejsnack" ni vet det där spelet då man får "finnar" om man svara fel :p Kollade på schlagern och blev lagom irriterade på alla stööörda låtar! Förstår verkligen inte de slaviska länderna - whats the problem?!
Men vi hade trevligt, åt och drack lite gott också...Cosmo!!!

Kom hem rätt sent, och upp tidigt efts min minibror Albin skulle döpas idag! :) Åkte så jag var i s-tälje vid 12.15..skönt att vara hemma ett tag innan vi skulle till kyrkan. Jag skulle bära kors och läsa evangelium..men de blidde kors, bön och tända ljus istället :) Syrran är ju som sagt liiite anti kyrkan (undra om hon är släkt med pappa kanske :p ) Efteråt var det fika med en massa gottis - mums! Smörgåstårta, pajer, sallad, kakor, tårta och lite kaffe på det så var man riktigt nöjd - kanske lite för nöjd :p

Nu är det dags att duscha och hoppa i sängen, om jag orkar bädda om - jo de måste jag, sen måste jag fixa lunch till imorgon också :(

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0