Gossip girl fortsättning!

Så...nu har jag läst ut båda dom nya böckerna som jag fick hem från Adlibris tidigare i veckan! jag är så duktig så!!...fast pappisen bara säger att jag är en bokmal - bara för att du inte kan läsa pappa!!!! ;)

Nu sitter jag har och kan inte komma undan matten, eller ta "en liten läspaus" :(



Recension på första två böckerna:
"Gossip Girl" - ♥ ♥ ♥ ♥
Den här boken är mer av en start - en presentation på karaktärrerna, vilka dom vad, vad dom tyckte och deras dagliga rutiner i fancy lägenheter på East Side och West Side Manhattan.
De är ingen djup bok så, den är full av dramatik och löjliga konflikter som man kan skratta åt. Men vill du lätta upp dig lite och drömma dig bort för en stund..Läs första boken i serien Gossip Girl - sen är du fast!

"You know you love me" - ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
..fortsättning följer som man brukar säga! Denna bok fortsätter på de kaotiska temat, och jag älskar det! Det händer nya saker hela tiden, som man självklart kan förutspå till största del.
Bortskämda Blair får inte som hon vill, hon bokstavligen tar sig för..innan hon landar på jorden och inser fakum kring vad det är som har händ! Hon har kanske förstört sin framtid - på riktigt!

Och jag har hört att skaparen av "O.C" Josh Schwartz, har satt fingrarna i denne godbit..
JAG VILL SE - NU! 

♥..men frukta inte..ty nya böcker är på väg!..♥

Kommentarer
Postat av: Divina

har läst den första, sugen på den andra med när du ger den ett högre betyg

2007-05-06 @ 20:36:09
URL: http://divina.blogg.se
Postat av: Jojo

De borde du! Den är verkligen superbra, riktigt smaskig! :p

2007-05-08 @ 12:58:15
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0