God morgon!!

Vilke underbar dag..kanske! Fin start - jag försov mig typ en halvtimma till jobbet, men men thats life.. Vädret är som det varit resten av veckan, helt otroligt grått och tråkigt :( När kommer solen tillbaka till Stockholm egentligen?!?!?!

Idag är den stooora dagen, dags att besöka frisören..det är alltid lite roligt att öppna dörren och gå in, atmosfären är så spännande..vem vet hur man ser ut när man går därifrån :p Hoppas att jag blir lika nöjd som jag blev förra gången jag var där, fast nu ska jag gå till Linda och inte Josefine..men dom är bra allihoppa (tvi tvi tvi!)! Jag har beslutat mig för en jämnare uppklippning och snelugg..alltså precis som vanligt! Förra gången var jag hos Björn Axén, och jag vet inte riktigt hur hon klippte upp håret..men hackigt blev det iaf!

Nu ska jag äta frukost - mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0