God morgon

Blä, de är jobbigt att gå upp tidigt! Men det är ett måste då man ska hinna platta håret, packa ner sakerna man ska ha på sig..och bestämma sig för vilka skor man ska ha på sig! Dagens i-landsproblem helt klart!!

Men jag va lite långsam, även fast jag gick upp 10min tidigare än vanligt, så de blidde den sena t-banan idag igen! Men whatever! Jag får väl ta ett extra samtal eller nått för att kompencera mina små saknade minuter! :p

Jag hoppas att dagen kommer gå fort, ser fram emot ikväll..ska bli great! Har ju med min käre kollega så annars får väl vi ha kul utan dom andra...men vi hoppas på det bäst, kommer ju en massa människor så det blir säkert bra!

Nu ska jag återvända till min tråkiga telefon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0