Fredag..

Nu är jag upp ur sängen, jag skulle säga att de blir jobbet på måndag (mixade känslor på den)..jag tror att febern är borta, Yeay! De har varit så skönt att varit hemma och tagit det lungt, även fast jag varit sjuk..men ändå!

Fredag är det idag, jag läste ut den första "Gossip Girl! boken imorse, men jag har en hel bok kvar hemma så jag kommer överleva! Jag tog mig friheten att beställa fyra nya böcker igår, dom kommer npg nångång nästa vecka :) Så jag hinner läsa ut den andra boken, och plugga matte innan dom nya dyker upp :) *Hihi..*

I helgen vet jag inte vad som händer..jag vet inte om jag vill åka till landet eller stanna hemma, och kanske åka hem till mammisen på lördag. Det är ju scouternasdag imorgon..så man kan ju alltid åka dit och hjälpa till om inte annat, och sen efter det åka hem till mamma. Blää jag hatar att ta beslut :( Någon som vill hjälpa till och fatta ett beslut? :P

Hum..hum...! Nu är det Days of our lives! :D

*Prosit*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0