Dåligt väder

Vädret i sthlm är inte det bästa..det är faktiskt ganska ruttet för tillfället! Bläää för de mörka molnen!!

..nu är jag iaf på bättre humör! Jag var lite irriterad i morse..eller hade kanske tröttnat, jo så var det nog!! Nu känner jag för att sluta jobba..jag vill ju ut på stan och shoppa tillbehör till min nya underbara telefon! :) Tänk att en liten sak som bara låter kan göra en så otroligt glad..snacka om att jag är lätt att roa - bara ge mig en nya telefon! ;)

Ska strax ha rast och leta upp allt som man kan tänkas behöva till telefonen..minneskort, handsfree och allt sådant. Kul kul kul! Hoppas bara att den är superbra..med min tur vet man aldrig som syster yster sa! Men jag hoppas hoppas hoppas!

Nu ska jag smita på rast..jippie jag slipper hörselskadade pensionärer i hela 15 min! Jippie! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0