Dagens shopping..

Nu är jag hemma från centrala stora staden Stockholm.. Jag hittade "min" mobiltelefon - Samsung U600! Den var söt men lite stor..men tunn, lite mysko menysystem, men jag är ju van med Sony Ericsson! I guld vill ja ha den...då är den min! :D

Dagens inköp i stan blev tre nagellack från Mavala..En silverglittrig, gulglittrig och en sockersött rosa. Dom kommer troligen användas flitigt i sommar, för 39:- har man ju råd att köpa några olika! Jag gick runt halva stan kändes det som, provade en lång t-shirt på Hm men nja, ska tänk på saken..var inte helt 100%
 
Sen letade jag efter nya Gossip Girl böcker..har snart läst ut den femte boken, nu när pluggandet snart är slut kommer man ju ha massa tid att läsa - I need books! Hittade dem på Akademibokhandeln - för 119:-/st vilket är dyrt då de är tre för 221:- på Adlibris

Väl hemma har jag lagat middag och nu är det Bones som gäller - love it!

Hoppas att ni läser Käthes blogg - det gör jag! Stella Kei har en kampanj för Käthes läsare..linnen från Koola Anna för 149:- får man just nu för 100:- inkl frakt! Jag har precis beställt tre stycken..ett svart, ett vitt och ett rosa :) Hoppas att dom passar, jag behöver linnen till sommaren! :)

♥        ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0