Banken

Är det något jag tycker är otroligt dåligt så är det bankernas öppettider!!! Är det enbart pensionärer, arbetslösa och studenter som får gå till banken eller vad är det frågan om?

Öppettider: 10.00-15.00 <--VA! Ska man ta ledigt från jobbet och att gå till jobbet?! Är detta mitt straff för att jag blivit gammal och senil och därför glömt både användarnamn och lösenord? Det är ju helt sjukt att dom inte har öppet lite mer normala tider..jag menar 17-18 iaf är väl en helt okej tid, då kanske vissa skulle hinna dit i tid! Men nu måste ju alla ta ledigt, eller som mig..åka till banken på lunchrasten! Fy dom tog min rast!

Nu kan jag ju iaf logga in..på gott och ont! Nä nu ska jag ta och ringa frisören och hoppas att dom har tider till nästa vecka någongång. Jag vet att frisören förragången sa att jag inte borde färga om det på några månader..nu har det gått 3mån och det är fan dags!!! Jag ser ut som **** i huvudet! :(

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0