Äntligen fredag..

Yeay!!! Det är fredag och snart helg! :) Äntligen!!! Fast min arbetsvecka har ju inte varit jättelång och jag var ju på utflykt till landet här om dagen..så jag borde väl inte klaga på veckan. Nästa vecka är det ju en heel arbetsvecka hela 5 långa tråkiga dagar vid skrivbordet (nä nä jag ska inte klaga för jag har jobb!) Men man har ju blivit så bortskämd när det gäller ledigheter och så!

Gårkvällen var jag på en studentskiva..hihi..tänk att dom små 88.orna tar studenten i år. Det betyder ju liksom att vi tog studenten för ett år sedan - nej! nej! nej! Det känns ju som det verkligen var igår..snacka om stressad man var med de sista uppgifterna! Men vilken känsla när man väl var klar :) :D

Helgen kommer spenderas på landet, imorgon så är det marknad uppe på byn (röj röj röj..eller inte!) så man kanske ska gå runt och kolla lite där. Sen är det ju morsdag på söndag..och då "måste" man ju hem till mammisen, så under marknaden på lördag är det morsdagspresentjakt! Dom har jättemycket fint så de är svårt att välja vad det blir..men nå fint är hon värd (lönen kommer ju idag)

Ha en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0