Adressändring

..de är kul att jobba!!!
..Det är kul att jobba!!!!
...DET är kul att jobba!!!

Eller..nja, kanske inte! Jag har en jobbig arbetstid idag, jag jobbar sent vilket betyder att jag börjar 10.30 och jobbar till 19.00 :(  Och det blir då inte bättre med en huvudvärk och med kaffe som ser ut som te - och smakar som olja!

Men jag är på glatt humör, och ser fram emot lunchen - min mage är hungrig! Jag var faktiskt duktig och åt gröt i morse, brukar göra det när jag börjar sent och på helgerna. De är mumsigt med lingon på och bra för kroppen! :)

Snart lunch...mums! Spagetti och köttfärssås ligger i kylen och skriker!

..back to work!

Update: De är så underbart att känna att man verkligen hjälper någon! Jag pratade precis med en dam som blev hur glad som hellst och önskade mig en trevlig kväll - nu blev jag riktigt glad! Tänk att små ord kan göra så mycket! :) Önska varandra en trevlig kväll nu...


Kommentarer
Postat av: stefand

Tips: www.mobila-posten.se
Hjälper dig på vägen!

2008-02-26 @ 21:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0