Värme chock

God eftermiddag!!

Solen skiner idag också..jag vill ut, inte sitta inspärad som en liten apa i bur! Tog mig en fruktdrink och gick ut i solen på eftermiddagsrasten. Vilken chock jag fick när jag gick ut, de var nästan sommarvarmt, och jag hade bara en t-shirt på mig! Att dom soppade gatorna och allt var grått..men jag kände solen! :)

Snart slutar jag för dagen..ska hem till den väntande systern. Vi ska handla lite mat i centrum och sen gå hem och laga lite mumsig mat. Idag blir det nog en tacogratäng, eller vad man nu ska kalla det. Så blir man kanske på lite bättre humör..

Jag har nu shoppingförbud!
Kollade saldot på mitt konto (obs 4 dagar efter lön) och det var då ingen vacker syn..jag hade ju räkningar, lägeravgifter och liknande som jag skulle betala. Sen sparar jag ju iaf 50% av lönen varje månad till i höst, min plan är att köpa nya möbler till studentboendet. Så jag är faktiskt inte så tät!

Jag vill sluta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0