Vår!

Gud va helgen går snabbt, snart är de ny vecka och tillbaka till jobbet! Men man ska inte kasta bort sista dagen på helgen bara för att man vet att de är jobb imorgon :S ....speciellt inte när de är så fint väder ute också! :)

Gårdagen var städdag så nu är det fint hemma! Jag har dammat, torkat och fixat..de är bara vattna blommor och ta ner julgardinerna kvar :p HIhi, så lite blir det nog gjort idag! Skulle vara trevligt att gå ut och gå en sväng, de är ju faktiskt lite soligt..men gårdagen gav mig värsta skavsåret och en fin liten blåsa, så jag vet inte om de skulle vara så smart faktiskt.
Nä nu ska jag hoppa upp ur soffpotatissoffan och fixa till mig lite, tycker verkligen inte om att sitta i pjamas hela dagen med en mysig filt framför teven och drick juice!!! Nä fy! ;)

Hörde att lönen kommer snart, och jag är sugen på ett par mer våriga skor..hittade dess skor på have2have dom prickiga finns även i rött..vet inte riktigt vilka som är finast, men jag tycker om prickigt!
image11image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0