Vaka

De är den stora dagen, de är dagen då madonnas nya kollektion för H&M släpps! Okej, inte för jag är inte de största fantasten men jag tycker att kläderna verkar helt okej och ska nog försöka kamma hem något plagg. Jag var lite halvorolig eftersom jag jobbar, men nu nyss när jag skulle checka läget med min beställning från förra veckan upptäckte jag att dom släpps ju samtidigt på nätet :D :D :D

image32


Jag vet ju självklart att sidan kommer bli brutalt överbelastad av alla elaka människor som ska beställa 20plagg av varje för att sen gå in och sälja dom på blocket, tradera med mera..

De tycker jag är OTROLIGT dålig stil, jag kan bara hoppas att dom satt in nån spärr, de borde dom göra "max två exemplar av varje plagg" eller liknande..visa lite rättvisa alla blockerhajar där ute!!

Men nu är det 50min kvar..vakan fortsätter 50 min and counting! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0