Trött..

Klockan är sent..eller beror kanske på hur man ser det :p
Jag ska iaf upp innan sju, suck fy och blääää!!! Middagen blev dagen till ära våfflor med hallon och glass, de var riktigt mumsigt faktiskt. Kom att tänka på alla våfflor man fick på eftis med glass och sylt...vilka minnen!
Våfflor är ju ingen favvo dagen efter, så jag köpte faktiskt en färdig låda..alldeles för trött och hade för ont i huvudet för att komma hem och tänka på vad jag skulle laga och dessutom göra en matlåda av det hela..Kebab!!!

Nä nu får jag ta och lämna Tv.n och NCIS, mitt favoritprogram om ni inte visste det!! :p

♥NCIS ♥ Gilmore Girls ♥ Grey´s Anatomy ♥ Desperate Housewifes ♥ J.A.G. ♥ E.R. ♥ Scrubs ♥

God natt!
Sleep tight and don´t let the bed bugs bite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0