Solen skiner!

Kanske inte precis nu...men vädret har ju varit helt okej för övrigt idag! :)
Jag var hemma från jobbet idag, kände att om jag ska bli sjuk så måste jag sova några timmar extra och bara känna lugnet! Jag vill ju vara frisk så jag ska kunna åka och träffa min kommande lillebror, när han nu känner för att pluppa ut till världen..♥ ALBIN ♥
Jag mår iaf lite bättre *PROSIT*, kanske frisknar till under helgen, hoppas hoppas hoppas!!!! Jag ska nu avslöja något som jag vet kommer göra några av er otroligt överraskade - jag har lämat ifrån mig min mobil! Jag fick nog, och lämnade under en snabbvesit i stan in den på 3centret på stureplan. Killen i kassan kände igen mig, "har inte jag hjälpt dig förut?"...äh..jo, men de var ju kanske inte så mycket till hjälp!! Jag har ett tillfälligt nummer under dom förhoppningsvis två veckorna den andra mobilen är på reparation, hoppa på mig på msn så får du det..hihi!

Jag kunde inte låta att klicka hem lite saker fråm hm..behöver lite nytt kände jag, är ju snart lön och allt :P Sen var jag ju i stan och köpte present till mamma och lite annat skoj! Totalt blev det bla blev det denna söta klänning, två bastoppar för 49.50:-
image27image29image28

Nu är det äntligen helg, ska bli skönt med lite ledighet, blev ju en långhelg nu eftersom jag var sjuk idag..de är så trevligt så. Jag han inte få mitt paket från blush idag, jag får alltså vänta tills på måndag..skickades med A-post från idag så på måndag är det mitt!! Jag älskar att få paket..så underbart, även fast man vet vad det innehåller är det alltid lika roliga att öppna dem. Första dagen på hela veckan var jag på riktigt bra humör, huvudvärken var inte lika elakartad idag så det var nog det (ipren är en underbar tablett)! Sen hjälpte nog en sann stor latte också, det kan ju aldrig sitta fel..hihi!

Sköt om er..puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0