Reebok?!

Högskoleprovet är avklarat! Jag överlevde det :D ..har inte vågat kolla resultaten än, eller kollat hur många fel jag fick rättare sagt! Nu måste jag ju få en belöning eller hur!?

Jag har ända sen jag varit liten varit kär i ett par skor - Reebok Freestyle! Min mamma hade ett par svarta när vi var små, dom var så mjuka, skönta och fina tyckte jag, och ville ha ett eget par. Men dom är ju rätt dyra..ca 700:- går dom på i affären :S

Men så läste jag Käthe´s modeblogg någon vecka sedan, hon funderade på att köpa ett par och hade hittat en rabattkod hos La Redoute då dom blev över 200:- billigare :D De är ju svårt att motstå när man har en absolut brist på jumpisar, mina förra har x-antal hål i sulan :S Koden på Käthe´s sida var inaktiv men jag hittade allt en ny med 25% rabatt..nu överväger jag att klicka hem dem!!

image38
♥ Vad tycker du? Söta eller hur?! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0