Plugga

Torsdagen är snart över..och jag har faktiskt gjort en hel del idag, tro det eller ej! Nu känner jag att de börjar bli lite sent, ryggen gör ont pga vår muppisa soffa. Den är stor men man sitter som ett arsle!! Jag vill ha en ny soffa, flyttar ju i höst så jag är ju på väg mot den nya soffan.. :)

Min dag:
♥ Tagit ner julgardinerna
♥ Städat skåp i köket
♥ Tvättat
♥ Pluggat matte, inte jätte jättemycket men jag förstår faktiskt nu
♥ Haft mattelektion
♥ Fixat lite med bloggen
♥ Chattat med roliga människor

De var toppenfint väder idag också, jag tippade omkring i miniklänning, svarta strumpisar, syrrans silvriga ballerinas och min vårjacka..så skönt att skippa stor jacka och halsduk som kväven en!!! Men efter matten som slutade strax efter 20 var jag tvungen att leta fram vantarna..de är faktiskt inte sommar än!!

Hoppas att ni tycker bloggen är fin, det här får passa så länge..jag är ju som sagt ingen expert på teknik och html och sånt..men helt lost är jag inte, tro det eller ej!!!

God natt - Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0