Onsdag..

Nu har halva veckan gått, snart helg :)

Läste i tidningen att det fina vädret skulle hålla i sig över helgen, lite stackmoln men annars så skulle det vara finfint! Så härligt och man blir på så bra humör när solen skiner! (de behövs när man pratar med sura tanter och gubbar :p )

Jag skulle ge mig på ett försök att plugga matte, det slutade med att jag blev sur på hela skiten och ville ge upp hela mattekursen, detta ska jag naturligtvis inte göra! Jag FÅR inte ge upp!!!

♥ Men jag har skaffat mig världens sötaste privatlärare - HENKI! Henki är ett sött geni som är bra på matte - tack henkipenki!!! Nu måste jag ju bara klara den sablans kursen! ♥

Ha en toppendag allihoppa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0