Oj oj oj..lillebror!!

Fullt upp, och jag har varit så trött att jag inte orkat blogga..illa, jag vet! Men jag ska försöka bättra mig, trots att jag inte lär få mer tid över (mer tvärom faktiskt!)! Men men, vad har hänt dom senaste dagarna? Massa och ingenting skulle jag säga. Jag började ju läsa Matte C i Måndags, självklart krockar det med jobbet men de får vi försöka lösa, de gick som förväntat! De var en liten grupp (skönt!) och läraren verkar mycket bra (puh!), så jag ska nog klara av det...TÄNK POSITIVT!

Jag har fått min svarta klänning, som var helt okej, har inte provat den än men den ska nog passa toppenbra! Sen såg jag igår att avin från Blush kommit..får försöka skynda mig från körlektionen ikväll så jag hinner innan posten stänger! Jag hade ju beställt ett nagellack och ett läppbalsam som verkligen inte levererades lika snabbt som förra gången, tog väll en vecka tror jag.

Jag tänker inte prata om matten, jag blir bara aggresiv..då måste man tänka på nå bra, och de bästa nu är ju helt klart att min lillebror beslutade sig för att poppa ut till världen :) Albin föddes igår, söt och brunhårig är de jag vet om honom nu (såklart han är söt!!! Han tar ju efter sina syskon!!!) Gud vad jag längtar efter den lille söta bäbisen, alla bäbisar är söta..och tänk att alla är så duktiga på att skrika :p ..jag tappade aldrig den förmågan! ;)

Puss på er..nu måste jag arbeta :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0