Ny frisyr

Jag är helt kär! Har ni kollat ut och uppmärksammat det enormt fina vädret?! Jag hade lunch nån timma sedan och var bara tvungen att gå ut och ta en sväng, så otroligt skönt att känna solen i ansiktet igen! Kan inte våren skynda sig på..bara lite snabbare, snälla!!

Tyvärr börjar jag känna av halsen, uscha den gör ont! :( Man kan ju inte bli sjuk nu när solen tittar fram allt oftare..snälla inte sjuk, jag ska vara frisk!

Vidare till dagens i-landsproblem, mitt hår! De är kaos och topparna är så enormt slitna att dom kommer falla samman innan jag ens hinner boka en tid hos frisören! Vilket leder till nästa problem..frisörer! Jag är i olyckligt behov av en duktig frisör...och nej du inga Björn Axén 950:- per klippning! Jag och mitt fluffhår skulle bli blåsta på pengar, 1500:- fick jag betala för slingning, färgning och typ knapp klippning av topparna - NO WAY! Visst om dom var bra..men de var dom inte!!
Funderar på att skaffa mig lugg, hade det förut och trivdes helt okej i den, de är ju lite av ett äventyr! Ashlee har snygg lugg, inte så otroligt markant som de var populärt att klippa i höst/vintras..de är inte riktigt min stil.

♥    ♥

Vi får se vad det blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0