Mys..

De är mycket trevligare att ha någon att mysa med, men det går att ha mysigt själv också. Ibland är det faktiskt så mycket skönare, de finns ingen press och inga större förväntningar när man är själv! Göra vad man vill, titta på vad man vill på tv.n, äta vad man vill...ja ni vet, fria vilja och hela de paketet.

Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät, äter vindruvor, fruktsoda, tittar med ena ögat på "King Arthur" på Kanal 5, och det andra slösurfar runt på nätet. Jag vill hitta ett par söta vårskor..!

Jag klippte mig idag också..en jättebra frisör på Björn Axén. De blev inte så stor förändring, jag ville nog egentligen ha lite mer gjort, någon förändring..men de der iaf mycket bättre ut nu. Håret är liiite, bara liiiiiite lyckligare nu!

Hittade en vårjacka idag, den är en storlek för stor..men det är ju bra för då kan man ha en kofta eller tjocktröja under utan att man ser ut som en packad korv :S Det roliga är att det var just den jag försökte beställa från hm.se, men den skulle inte levereras förens slutet av v.17 så jag skippade den, och så hittade jag den i affären idag!!  298:- ett solklart kap!! :D Blidde även en fin fin hårvårdsprodukt från Sebastian, mitt skadade hår behöver kärlek, dyrt och förhoppningsvis bra!! :p
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik S

Det är ju bra att du spenderar pengar! Kanske borde skänka en tanke till oss fattiga studenter också?

iaf ett bokmärke

2007-03-25 @ 14:54:27
URL: http://fsahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0