Lets Dance!

Dans är ju bara såååå kuligt!!! Jag har följt "Lets Dance" på Tv4, och just nu så är det final för hela slanten! Jag vet inte riktigt vilka jag hoppas på..Martin och Cissi är sååå söta (dom har erkänt att dom ska på dejt imorgon!! :D ) men jag tycker att Tobbe och Annika är mycket roligare att titta på, dom showar mer - roligare att titta på!!
Nu är det ganska jämt..vi får se hur det går :S

När jag var liten så prövade jag att dansa ett gäääng olika danser..från show, bugg, street funk med mera. Just nu ångrar man ju att man inte fortsatte, jag fattar inte vad mitt problem är!!! Jag kunde ju ha valt iaf någon dans och fortsatt lite mer med den :p Jag kommer iaf en myyycket fin liten buggdress jag fick av min mamma, jag hade den på en danstävling på fritis, den var svart och vit och hade en grymt vid kjol som stod rakt ut när man snurrade :D

Näää...nu måste jag koncentrera mig på Tv.n! Tobbe avslöjade att deras shownummer är en mix av chippendales och Schlager, spännande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0