Lat dag..

Så hade lörsdagen också försvunnit, tiden har gått snabbt...men fullt upp har det ju direkt inte vart! De blev en otroligt skön och lat dag, jag har läst min nya bok (1/3 av den avklarad), kollat igenom reskataloger efter nån underbart strand med turkost vatten, kollat på tv och ätit fruktsallad!

Dagens lycka var ju att jag tog hem sidenklänningen på auktion, toppen och jag klagar verkligen inte, den är ju sprillans!! :) Sen fick jag besök av en patrik, man behöver alltid kramar, och jag är inte den som tackar nej direkt. Mysfröken..det är jag det! Trevligt att träffa en söt och glad människa igen!!

Trevligt att syrran är hemma, då får man ju lite sällskap..fast jag tycker ifs att det är mycket skönt att vara själv också ;) Men nån att skratta med/åt kan ju inte sitta fel när man är sjuk och kanske inte så himla "uppie". Vi sitter och kollar på film nu, "Wedding Date"..en såndär puss-och-kramfilm som jag gillar så himla mycket! :) Lite smågodis köptes i affären på en snabb liten visit...men fy, jag har ätit 5 bitar och mår redan illa :S

Sov gott sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0