Hej mina kära läsare! ;)

Jag tycker de är sååååå roligt att i läser min lilla blogg...
Frågan är vart alla kärleksfulla kommentarer är?!?!?!?! :P

Jag önskar jag vore mer tekniskt och kunde klara av att lägg till nya bilder, ändra bakgrunden och fixa massa sånna saker. Gick ju en månad på webdesign, sen bytte jag skola och där var den kursen helt fulltecknad :S Men man får väll ta lite tid mellan alla samtal och id-val och leta reda på lite info om hur man kan göra bloggen lite mer personlig en vad den är i dess nuvarande form!

Idag är det fredag!!! Snart helg, den stora melodifestivalhelgen...kanske inget nytt eftersom det varit delfinaler och andra chanser med mera i över en månad!
 Men vi ska dock ut imorgon, så jag skippar melodifestivalen, om nått får man väll skutta förbi schlagerbaren och spana i läget! Jag är ju lite av en schlagermänniska, men annie är i stan så då måste man passa på att träffa henne...party party all night long!

Nä man kanske skulle ta att jobba lite också :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0