Halmstad

Hemma på trygg mark igen! Var ju i Halmstad i helgen, dom hade öppet hus på högskolan där så jag spanade in den lite. De var en mycet trevlig stad, min kära mamma hade rätt, Grattis! ;) Jag fick nästan vårkänslor eftersom de inte fanns någon snö alls, folk cyklade och vädret var helt okej.
Jag flög ner på torsdagen, lyxade till det riktigt, planet var 20min sent och jag gick helt vilse när jag skulle hitta bussen från flygplatsen in till centrum - Men jag överlevde iaf!

image8


Fredagen - öppet hus på högskolan i halmstad! Vi (min mycket trevliga guide och jag) gick och kollade på husen, dom var fina...men jag vet inte om de fanns någon riktig mysfaktor. Jag gick på infomöten om de olika programmen och så, är ju egentligen bara intresserad av marknadsföringen, men man vet ju aldrig.
Sen gick vi iaf och åt lunch på Ulles (hahahaha..närstan som jajas unge elli!) och spanade in stan.
Resten av helgen var lugn..tog tåget hem mot stockholm på eftermiddagen, och fick skjuss hem är den mycket söte ex pojkvännen.

Nu är de jobbet som gäller..
Och jag planerar redan in nästa resa till Halmstad, har nästan fattat mitt beslut nu!

Kommentarer
Postat av: icneen

up abcba9c7c0 here

2007-04-15 @ 14:51:59
URL: http://fm7.biz/abcba9c7c
Postat av: ivabok

Hi My Name Is ivaqwr.

2007-05-13 @ 12:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0