Calypso och Fat Balm

Jag fick här om dagen mitt lilla paket från Blush innehållande ett nagellack från Essie i färgen Calypso och ett Fat Balm "Strawberry".. Jag är supernöjd!! De är verkligen toppen båda två!

Fat Balm, Strawberry - ♥♥♥♥♥
De är en fin färg som är mjukt röd och jag tycker att den syns precis lagom. Den är inte skrikig och inte genomskinlig, helt enkelt perfekt. Jag blev helt förälskad när jag provade den först gången..så otroligt mjuk! Jag säger bara en sak..köp den innan jag tagit slut på lagret!!

Essie, Calypso - ♥♥♥♥+
En rolig färg, jag tycker den är uppiggande och rolig..och den är ju rosa, så kan jag göra annat än gilla den!? De som är litet minus är att färgen är jättetunn, och trots att jag målade två lager så behövs det fortfarande minst ett till. Men jag älskar den..tyvärr är den slut på blush, men de finns ju andra sidor som säljer dom också!
image35image36



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0