Back 2 school..

Lovely, another week at my lovely, oh so lovely job!
Helgen är över..jag fick ju lite av en långhelg eftersom jag var hemma och sjuk i fredags, de var faktiskt riktigt skönt :) Nu är jag nästan frisk, eller okej, jag mår bättre..! Kunderna för nöja sig med min någotsådär lagom vackra röst så länge..
8 minuter sen börjar jag, var här lite tidigt (skönt för en gång skull) eftersom SL är mongo och tycker att man ska åka konstiga vägar..och när man inte riktigt håller med, ja då blir man ca 30min tidig. Men se de positivs, om 8h och 38 min är jag på väg ut från jobbet :)
Men de är den 19 idag vilket betyder att jag ska börja läsa Matte C ikväll. Som ni kanske vet så är jag inget större fan av matematik, rättare sagt - jag fattar INGENTING! Men jag ville läsa om B-kursen, men nä de fick jag inte så då får dom andra i klassen stå ut med en "jag fattar ingeting" till snorunge. Men de största problemet blir nog trors allt att hitta till skolan, har ett hum om vart den ligger men de är typ allt :S

Weii...min telefon är klar (de tror jag inte på egentligen, jag tror att dom ljuger!) och jag kommer få paket idag (om brevbäraren lyckas pressa in skiten i min brevlåda :P )

Nä..nu blir det arvbeta av :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0