Trött

Nä nu börjar det kännas som om man är lite trött och en skön och mjuk säng skulle inte sitta fel. Jag sitter framför datorn och har tråkigt..vet inte varför men jag orkar inte resa mig och gå mot duschen! :S Skulle vara skönt med en dusch och ligga och sova. Har sovmorgon imorgon, börjar 10.30..vilket betyder att jag jobbar till 19.00! Jag känner bara för att vara hemma och inte göra någonting alls! - det skulle vara sååååå skönt!! Nu börjar jag få huvudvärk också..fy fansiken!

Jag är så trött på att jobba, eller på jobbet jag har - någon som vill byta!? Vill ligga hemma och inte göra någonting, kanske gå på promenad, åka till stan och fika/shoppa med mera. Har ju iaf semester nästa vecka mellan tisdag-fredag! Blää de är för långt bort!

Nä nu är de dags att släcka tv.n och bege sig mot drömlandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0