Torsdagkväll

Kvällen kommer bli lugn och skön, iaf i början *Hihi!* Ska läsa tidningarna som införskaffades igår, kolla lite på tv, äta paj och träna! :) Just nu är det Extream Makeover: Home edition! Sen får vi se om det är så att det är något roligt som dyker upp i rutan! Syrran och hennes kära kompanion skulle dyka upp senare ikväll..så man får andas in lugnet medan det forfarande existerar i lägenheten :P

image118

I helgen så är det landet som gäller! Jag hoppas över sommarfesten på jobbet, den såkallade "Sommarfesten"! Förhoppningsvis så får jag jobba helvdag imorgon, Birgitta slutar tidigt och skulle ut och shoppa lite, men de är ju alltid trevligt att hänga med, plus att jag måste byta en tee jag köpte förra veckan (tog fel storlek i affären!) Vi får se..

Kommentarer
Postat av: josieeme

aaaha sitter oxå o lusläser modette:]..va tyckr du om den?

2007-06-14 @ 19:51:58
URL: http://www.josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Nohadra

skvaller är alltid trevligt att läsa, speciellt om de i USA xD
take care!

2007-06-14 @ 21:53:26
URL: http://nohadras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0