Tisdag..

Nu har jag börjat med en nedräkning på jobbet..10 arbetsdagar kvar till jag slutar. Det ska bli jätteskön..men ganska tråkigt också, har jobbat här i 6 månader..men det tråkigaste är ju att man slutar få lön :( Och precis när vi fått löneförhöjning, så typiskt. Nu ska jag halvera lönen..och då ska jag betala hyra, räkningar, mat och kläder, 7000:- räcker tyvärr inte för mig :p Jag måste skaffa mig ett extrajobb, de skulle vara grymt bra, eller en förutsättning kanske man ska säga ;)

Efter jobbet ska jag åka och besöka denna sockersöta butik vid Birger Jarlspassagen, ska kolla på lite smink och väskor. :) Jag har shoppberoende, okej..motstå läppglans och leta shorts blir det nog, de behöver jag ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0