Tisdag!

Solen skiner på Stockholm idag, så himla skönt ute! Jag satte på mig min pluffiga vita kjol och mitt nya väldigt rosa linne från Koola Anna..och det var precis lagom för att gå ute! Varmt och skönt..jag älskar det :) Man skulle bara få sitta ute och njuta, vad säger ni brudar - vi skippar jobbet och sätter oss utanför vid vattnet och solar!? :p
Mmm..sitta på filt och äta jordgubbar i solen! :D

Jobbig dag idag med...arbetar 10.30-19.00 och visst är det skönt med sovmorgon, men jag tycker inte det är värt det, jag går hellre upp tidigt och slutar tidigt! Mycket bättre!!!

Imorgon har man ledigt...jippie! Får se vad jag hittar på, om det går tåg kanske jag åker ner dit ikväll! Vi får se vad som händer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0