Strängnäs

En kort tur blev till en lite längre. Vi skulle bara åka och handla, men kom på att vi inte varit i Strängnäs på riktigt och kollat runt..så vi åkte till "city" och kollade in utbudet av affärer och så. De var inge vidare..men birgitta sa att de fanns andra längre bort! :) Lindex gick vi iaf in på, och jag hittade en otroligt söt och enkel linnekjol, lite kort men inte kortkort. Den fanns i både svart och vitt, men efts jag inte hade plånboken med mig så blidde det bara den svarta (lånade pengar av birgitta!) Men jag ska helt klart kolla upp om de finns några i stan!

Efter någon timma åkte vi till Willys - fy vad den affärn är äcklig! De är massa folk, det finns inga bra märken och allt är verkligen slut! Sista gången vi åkte dit och handlade! Nu var vi apahungrig och åkte snabbt hem, frukost vid nio och vi kom hem igen vid 15tiden, alltså 6h utan mat!!! :(

På eftermiddagen har jag bakat kokosbollar, en kladdkaka och plockat en MASSA jordgubbar. Bakverken var av den lite nyttigare varianten, hade bla honung istället för socker i chokladbollarna! Dom var supergoda..lägger upp recept och bild sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0