Solig söndag

Vädret håller i sig, det har varit soligt hela dagen..men nu börjar det närma sig mörka moln kring huset :S nej nej nej...regnet ska hålla sig bort!!!

Dagen har inte varit så händelserik..vaknade kring 10 och började läsa den nionde delen av "Gossig Girl" och sen hoppade jag i duschen, sjuuukt varmt var det inatt så en dusch var riktigt skönt! Sen var det dags att åka och hämta Birgitta som jobbade igår...vi åkte till Katrineholm (självklart var det jag som körde!) men det kom ingået tåg, efter en 15min ringde B och sa att de var fel på tåget..Så vi fick åka till flen och hämta henne där. Så jag har fått köra en hel del idag också :) Skitbra..och man börjar känna sig säker i den stora bilen nu!

Nu hoppas vi att de mörka molnen ska passera snabbt, ikväll ska vi grilla revbensspjäll och äta mumsig sallad, sen blir det kanske ett dopp i "grannarnas" pool :)

Hade bra..imorgon är det stan igen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0