Solig fredag

Äntligen..det är fredag och vädret håller fortfarande i sig! :)

Lite tråkigt att sitta på jobbet när det är så otroligt fint väder ute, jag kommer helt klart springa ut och sola på rasterna. Vi har en innergård där det finns en massa stolar och bord där man kan sitta och fika/äta lunch och jag ska nog ta och inviga dem idag! Behöver lite sol på nästan tänkte jag :)

Nu ska jag jobba på och sen så efter jobbet ska vi åka till min lille kusin som tar studenten idag - grattis grattis lille Erik! :) Sen blir vi nog där ett tag...det brukar ju alltid vara förseningar på flak och liknande. Sen hoppas jag att vi eventuellt hinner förbi Elena, en barndomskompis studentmottagning också...men vi får se vad som hinns med.

Back 2 work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0