Shopping!

Oh, vilken dag :) Hände inte så mycket men var lite roligt som vanligt! Det positiva var att jag fick lönespecen imorse som visade mer plus än väntat, samt en AVI från ADLIBRIS! - äntligen!!!

..åkte till stan och träffade henki, hon mötte upp mig i Fridhemsplan (sjukt att jag ens åkte i närheten av jobbet när jag är ledig!)
Men jag hittade en otroligt söt klänning/topp!! Så hon skulle hjälpa mig att fatta beslutet, som kanske inte var så svårt. Det är iaf en kort klänning som har en söt rosett med band framtill, det finuliga är att den kan vara både axelbandslös eller haltneck. Den kommer helt klart användas flitigt både nu och i framtiden..solklar paryoutfit! :)

(Ursäkta bilden, ska lägga upp en ny asap)


Sen åkte vi till Hötorget och kollade bla på skor och lite annat. Hittade en söt mintgrön topp som sitter perfekt, den fanns även i gult och rosa, de stod mellan den mintgröna och gula. Men priset var helt okej, så om jag gillar denna kan jag kanske köpa den gula senare :p Henki letade tjockare svarta leggins (och jag med för den delen) och fick för sig att de fanns på "Sisters"..inga leggins, men en tröja på rea (99:-) blev det för min del. Tittade in på Pashion i SOUK-gallerian, men lyckades motstå frestelsen! *Jippie*

        


Slutstoppet blev Åhléns City och deras strumpavdelning, där har man spenderat en hel del tid kan jag säga...men vi tog det kloka beslutet att fråga efter hjälp och efter några minuter gick vi därifrån nöjda, glada och ett par leggins för 199:- rikare (eller kanske fattigare!) Köpte även nya Glamour, den Brittiska då..älskar den tidningen - bäst!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja samma här! :) Det är nästan så att han slår Johnny Depp och Orlando Bloom i snyggaste skådespelare, lr han kanske är snyggare? Nej nu får jag bestlutsångest! Haha.
Love Actually är också otroligt bra! :) Musikvideon med Billy Nighy ärså skön :D
Den rosa-randiga tröjan var supergullig :)

2007-06-20 @ 22:52:44
URL: http://isabelparleros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0