Shit varmt

Jag har kört bil i dag :) Jippie! Och inte hur som hellst..utan motorvägskörning (första gången!) jag åkte från Södertälje och ner till landet..typ 7/8 mil eller nått. Först körde jag lite på vanliga vägen, uppvärmning liksom, och sen körde vi ut på motorvägen - och jag måste säga att det var mycket lättare att köra där! Visst det går snabbt, men det var lite bilar på vägen så det var inga större problem..de var skit roligt! Måste öva på att hålla hastigheten på landsvägen..upp och ner går vägen..men man lär sig snabbt, nu ska det bara fastna!

Jag ligger ute i solen på terrassen och läser en bok (inte så svårt att gissa från vilken serie dock) men de är sååå jäkla varmt att man måste ligga under parasollet för att inte smälta bort. Kollade precis på termometern som visade 29, 8C i skuggan..SKUGGAN! OmG! Som tur vad är det lite moln på himmlen och pappisen har fyllt baljan med vatten så man kan ta sig ett topp så man inte dööörrr i värmen!

Jag klagar INTE!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0