Out on the landet!

Idag har vädret varit fint...men ack så blåsigt! :( Är alltså ute på landet, åkte ner efter att jag och Birgitta varit och handlat i kungens Kurva och tittat på lite kläder och så, hittade inget kul till mig..förutom en pluttig typ bh/bikini lverdel om var så sjukt söt (den måste jag leta upp i stan helt klart!) Vi köpte en massa god mat och sen begav vi oss ner mot Sörmland.

Vaknade kring 9 tiden, precis innan pappisen galoperade in i rummet och skulle vara rolig och väcka mig för de var tydligen frukost. Kläder på och linser i, sen var man klar för en mumsig frukost med apelsin juice, bagels och creamcheese! *Mums* Planen var att vi skulle ut och gå en långpromenad med stavarna, men de blev ändrade planer då Birgitta fick fel på ryggen, de låste sig i svanken *aj aj aj*

Dagens nytta var att jag skrapade och diskade en massa bikupor som fröken bidrottning ska ha till morgondagen, man fansiken va stel jag är i nacken och ryggen efter att ha stått som ett mongo typ, inte alls bra! Men nu har vi precis ätit upp jordgubbar med grädde, så smaskigt och riktigt svensk sommar enligt mig eftersom dom kom från egen gård! :)

Tajm to sleep naw *Kramis!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0