Onsdag!

God morgon! Snacka om att natten gick fort...och nu sitter man på jobbet igen! :( Men första rasten är avklarad och man är snart genom halva arbetsveckan *Jippie* Man kan ju iaf försöka se saken positiv, right!?

När jag kom hem igår fick jag en jäkla räkning från TRE och blev lite piss på dom och ringde, satt bara i kö i typ 7-8min vilket var coolt efts efter 30min var jag nr 6 i kön för internetkundtjänsen (ställde mig i båda för att jämföra hur lång tid det skulle ta) så för en gångs skull var som helt okej med väntetid :) Men jag måste lägga ut en massa pengar..för att sedan få tillbaka dem - vad är de för dumt system!!! men men..bara betala och var glad, inte för man kan vara glad när man ska betala :p

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0