Nelly

Imorse var jag och hämtade ut två stycken paket från Nelly, jag var nervös för skorna eftersom dom tydligen skulle vara små i storlekarna! Dom är bara såååååå fina, men tyvärr var dom för små :( Dom är underbara och jag har försökt hitta dem på nätet, men inte lyckats än.

Sen beställde jag en tee, som passade perfa. En tunika/klänning som jag ska behålla, en vit klänning med sidenband under bysten..den är supersöt och sitter bra, den stannar också kvar. Är jättenöjd om man tänker bort skorna som inte passade, men jag ska nog hitta något annat - ännu bättre! Nelly var toppenbra, snabb leverans, och nu var det ändå rea så massa folk handlade!

Bilder lägger jag upp senare...nu ska jag springa till bussen och åka till mamma och brorsorna. Måste bara ringa och kolla läget nu innan! :) Ska packa, ladda telefonen och sen springa till bussen..blir nog nästa buss tror jag, kommer inte hinna till denna! Helgen blir nog landet eller mamma..vi får se om någon hör av sig..haha!

Trevligt midsommarfirande om vi inte ses innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0