Nelly

Jag har sedan klockan 11 i förmiddags suttit och kollat på saker från Nellys stora rea! Jag är uppe i 5 föremål nu..vi får se om jag ska besluta mig för en klänning jag velar mellan! Finns MASSA saker till verkligen toppenpriser..de är bra att läsa Englas blogg :)

Bland annar blev det dessa godingar:


Klicka här för en större bild på Papi T-shirt Tunika   Klicka här för en större bild på Little Miss Stubborn    Klicka här för en större bild på Kito Dress  


1) Ichi Papi T-shirt Tunika
2) Junk Food Little Miss Stubborn
3) Ichi Kito Dress

Hoppas dom kommer snabbt! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Miss stubborn har jag med :D fast i rött!:) fick jag av min sambo :P

2007-06-12 @ 17:27:51
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Malin

Jag tyckte det kändes som en supersnabb leverans verkligen :) hoppas sakerna kommer passa idag nu då! :D

2007-06-19 @ 10:35:27
URL: http://thisismyown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0