Myskväll!

Det blir en riktig myskväll ikväll! :)

På vägen hem från jobbet så gick jag en sväng på stan och träffade Hanna, vilket var lika trevligt som vanligt..hon letade efter namnskyltar i plast så jag hakade på henne och vi gick runt och letade. Hittade dem till slut på "Svanströms" :) Åhlens var mitt mål, skulle köpa nya nagellack men dom jag ville ha fanns inte, köpte en nu concealer, kajalpenna och sminksvamp. Sen åkte jag hemmåt, handlade och hyrde film, dom hade inte "The illisionnist" men de blev  "The Prestige", enligt karro på jobbet skulle denna vara ännu bättre..så den andra får vänta till senare :)



Nu är det "Extream makeover - Home edition!" - min favorit! Jag sitter alltid och snyftar för det är så sorligt, men fint blir det alltid!!! Det här huset är sjuuuuuuukt fint! Jag skulle heeelt klart bo i det, jag vill ha det!! Nu nu nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

The Prestige såg vi också för ett tag sen!! Men de är så himla bra på olika sätt!! :) se den andra med!!!

2007-06-18 @ 22:00:12
URL: http://thisismyown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0