Molnigt

Pappa satt efter frukosten och hade jätteroligt åt att det skulle regna på både Gotland och Öland, förstår inte varför de skulle vara så otroligt roligt. Blä, stackars människor! Vi har iaf uppehåll, regnade en skvätt igårkväll men den är allt.. Himlen är ljus så vi får hoppas att det fortsätter så och spricker upp!! *Tvi tvi tvi!*

Vi ska åka och handla inför midsommar nu strax, väntar på att pappa ska komma tillbaka från posten i Flen, han skulle hämta något paket eller något sådant! Sen far vi mot Strängnäs och Willys..den affären brukar inte vara bra men man får väl hoppas!

Planerna för morgondagen är ovisa, om det är fint ska vi luncha med grannarna på flotten och sen får vi se vad som händer..förhoppningsvis sitter vi inte bara hemma..vi får se vad som händer! Om människor kan köra bil på lördag så ska vi till E-tuna och shoppa, yeeeha! Jag känner att jag måste bränna lite pengar, på bla ett par skor och ett par shorts. De braiga med Juli är att jag enbart är hemma två veckor..helgerna är jag nog borta, så då går det inte så mycket pengar på annat.. :) *Jippie*

Ha en toppen dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0