Midsommardagen!

Vi kom hem sent igår, så jag vaknade först kring 11.30, sovmorgon på riktigt alltså! För att vi inte skulle få en helt felvänd dag idag också så åt vi lunch till frukost. Hamburgare - mums! Knasigt, men det fungerade iaf! Sen tyckte vi att de var dags att umgås med den äldre (och kanske "bättre") generationen och tog alla godsaker vi hade bakat tidigare...

De var bla:
Jordgubbstårta
Kladdkaka
Chokladbollar
Jordgubbar
Grädde

..och åkte hem till världens sötaste Farmor och Farfar i Hagen. Vi kom precis tillbaka från dem nu, riktigt trevligt att sitta och prata med dom, så plutt-i-plutt söta så! Pratade om allt och lite till :) Jag fick äran att köra tillbaka - i regnet: första gången :) Det gick riktigt bra faktiskt, det sa både pappa och Birgitta..jag var lugnare än vad jag varit förr (om man räknar bort när jag vinglade till med bilen som ett fyllo, vi har en otroligt lättkörd bil så den vinglar lätt till)..Nu ska jag plugga teori och vi ska nog ut och gå en sväng också - i regnet!!!

De har regnat hela dagen!!!

Update 23:08: De regnar fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0