Midsommarafton

Halloj! Hoppas att alla överlevde midsommaraftonen, och att ingen drunknade i regnet :( :( :(
Dagen slutade helt okej ändå igår, *hihi* jag skrattade så jag nästan fick ont i magen! Det blev lite av en tvärtomdag igår..vi vaknade vid niotiden och gick ut på en promenad i någon timma, kom hem och åt frukost, samtidigt kom ett par bekanta över och fikade lite..så fika blev det samtidigt.

Dom åkte vid 12tiden och då hoppade vi i dushcen..jag satte på mig min nya vita Ichiklänning som jag köpte under Nellyrean (och självklart spillde jag jordgubbar!), jag bakade en somrig tårta och vi fixade sillunchen kring 14 någongång.

Dagens höjdpunkt var att pappa skulle hjälpa en granne att flytta upp en flygel upp till deras renorerade magasine (som dom senare ska inviga med operasjungande dotter och konsertpianist)! *haha* Vilken syn..de var pappa, en till granne..ägaren och hans två söner som skulle få upp flygeln på 400kg uppför en ringlig gammal trappa - tyvärr filmade vi inte :S Men upp kom den iaf..så duktiga så! Efteråt var det fika och öl i deras lantkök..riktig gammeldags hus dom har.

Vi kom hem igen runt 18 skulle jag tro och drack kaffe och åt den mycket mumsiga tårtan B bakade och jag garnerade, och SEN åt vi middag! Det blev en väldig tvärtom dag.. Men vi slutade dagen med att åka ner till grannarna och sitta och umgås där - haha, folk är bra roliga när dom är fulla, så mycket kan man nog skriva i bloggen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0